söndag nonne

Fan vad längesen jag bloggade, har inte ens tänkt på det liksom. Nu är det tråkiga söndag, men skönt för det är så jävla bra väder, man blir så glad! Jag och mamma har suttit på balkongen hela dagen och rökt, käkat och snackat skit.

Har haft en jättekul helg. Började med att jag, Issa, Filippa och Hanna var hos mig och käkade och gjorde i ordning oss och drack vin. Sedan gick vi ner till Eddys och tog några öl och sjöng karaoke, bästa! Vid 11 eller nåt sånt åkte jag och Hanna hem till Alex i lugnet och kröka gärnet, jag blev fan skitfull haha.
På lördagen var vi på Entourage, jag var liiiiite trött sen fredagen och det märktes, men jag gjorde det bästa av situationen. Kom hem vid 3, första natten jag sovit själv på hela veckan. Sköönt mannen.

Nu ska jag ner och köpa cigg och sen senare träffa Hannis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0