Godmorgon!

Good morning, är vaken sedan en halvtimme tillbaka.Vaknade av massa fågelkvitter! Känns helt ok om man säger så! Sitter och dricker kaffe och tittar på Vakna Med The Voice! den ultimata vakna- till metoden. Allt är färdigpackat, nu får jag bara inte glömma småprylarna.
Om en timme blir vi hämtade och då början resan på 5 timmar i samma bil med Kristoffer och Alex. Det kan bli spännande. Men först ska vi svänga förbi Nacka Forum så jag kan springa in och köpa mina gråa sneakers som äntligen ska bli mina, och skjorta till farmor.

Nä men nu ska jag ta min morgon cigg, så kanske jag uppdaterar när jag kommit fram till Vemdalen!

Puss och kyss så lääänge! Slänger in lite gamla bilder så länge!

På nyår :)



I somras, när man var brun :(


Jag och älskling är snygga








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0