26 jan

Godkväll!
Seg dag i skolan, sedan vare bara att åka hem och städa. Rensade garderoben gjorde jag också. Helt sjukt mycket kläder. Den städade garderoben kommer inte hålla länge. Men men..Idag är det onsdag. Bara två dagar kvar till helg! På lördag är det Streetstar, ska bli skit kul! Som vi har längtat! På söndag ska vi över till farmor och äta lasagne, åhhhh!
På måndag då drar vi till Vemdalen. Ska bli så skönt att åka iväg ett tag från allting. Särskilt skolan! Åka skidor på dagarna, sedan spela spel och dricka varm choklad i raggsockor och mjukisbyxor. Rosiga kinder får vi inte glömma! Vi ska tydligen bo i ett radhus, i anknytning till hotellet som ligger preciiiis vid backen. 5 rum+kök, stor platt-tv och internet. Så underbart! Vi ska åka hem den 5 februari, och då ska jag shoppa till min födelsedag! Woho!
Som sagt, de tär helt sjukt vad jag längtar till min födelsedag. Vill bli 18 nu nu nu nu nu nu!

Nu ska jag ta en kvälls cigg, och sen krypa till kojs och titta på film med Kristoffer!
Hans pappa fyllde år idag, så han var över ett tag. Men det skulle bli för mycket om jag följde med, både för Kristoffer och hans pappa. Plus att jag skulle tycka det var jätte jobbigt.


Hittade en gammal bild på Kristoffer på datorn, 4 år sedan! Haha liten han ser ut.



Kommentarer
Postat av: isssa

äntligen tillbaks :D:D:D WOHOOOO!!!

2011-01-27 @ 19:34:24
Postat av: isssa

äntligen tillbaks :D:D:D WOHOOOO!!!

2011-01-27 @ 19:35:04
Postat av: Linnéa

Haha ja äntligen är jag på banan igen! :D

2011-01-28 @ 06:44:38
URL: http://lch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0