three days to go

Godkväll bloggen!

Kom precis ut från duschen, ska nu i med lite produkter i håret så det blir mjukt och glansigt!
Sedan ska jag krypa ner under täcket tillsammans med Kristoffer och titta på film och äta godis. Vi är inte så mycket för alla hjärtans dag men det är väl klart man kan mysa lite och umgås med varandra.

Idag var det skola från 8:30-15:30. Men jag gick tidigare, satte mig nere i mysrummet och mös med Filippa. Drack champagne och åt chokladhjärtan. Nä inte riktigt kanske. Men vi pratade om på fredag och lördag. Och jag längtar verkligen såååå otroligt mycket. Det kommer bli den bästa dagen i mitt liv.
Efter skolan åkte jag hem till mamma som jag inte hade träffat på nästan en vecka. Vi satt och babblade och drack kaffe. Ugnspannkaka gjorde vi också. Vid 19:00 kom Lasse och hämtade mig och skjutsade hem mig till min älskling.
Men men, nu kanske man ska vara lite social med Kris.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0