söndag

Redan söndag, shit vad det går fort. Tur att man inte ska till skolan imorgon, utan har lov!

Har haft en jättemysig helg. Vi åkte in till stan och shoppade lite, jag fick en väska, en tröja och en ring från mamma. Sen gick vi och åt på Tacobar, och tog en öl på Ojojoj, sedan åkte vi på ett dans Jam vid Mariatorget. Skit kul!

Igår vaknade jag och älskling och gick upp och tog ett bad tillsammans. Sedan gjorde vi i ordning oss och åkte och åt på en Indisk restaurang. Hur gott som helst! Sedan gick vi och handlade massa godis och varsin Ben&Jerry's och åkte hem. Sedan myste vi hela kvällen.

Jag börjar få ont i halsen, men jag häller i mig te och honung så det ska säkert gå bra. Ska snart göra i ordning mig, sen åka till Nacka Forum och shoppa lite.

Hörs later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0