min 18årsdag!

Godmorgon! Har precis vaknat och sjukanmält mig, skulle inte hinna gå till skolan. Har mycket annat att fixa.
Igår fyllde jag 18. Började att köpa två cigg paket på morgonen på Pressbyrån i Gurra C.  Var jättenervös att jag skulle behöva visa mitt pass, eftersom mitt leg inte kommit än. Men behövde inte det som tur var. Men sedan på lunchen gick jag på Speedys, och då behövde jag visa passet.
Jag fick en kanelbulle av Emelie, ett ciggpaket av Hanna och en jättefin blombukett av Freddie.
Dem sjöng för mig i skolan både på samhällskunskapen och på spanskalektionen, på spanska haha.
Sedan efter skolan åkte jag hem till mamma. Vi började baka och göra mat, och sedan kvart i 6 kom mormor&morfar och Lasse. Fick 1100:- sedan ska jag få 300:- av Lasse idag, och presenter från pappa och farmor. För idag ska jag, min pappa, famor, mormor&morfar, Kristoffer, Emilia och mamma äta ute på restaurang. Ska bli jättemysigt!
Ska försöka hinna färga mitt hår idag också, det sista som är kvar.
Sedan fixa fram kläder som jag ska ha ikväll och sånt där, packa ner smink och silverschampoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0