Middag på Tiffany's

Vaknade vid 10, och vid 12 drog jag och Kristoffer hem till mig i Orminge. Mamma färgade mitt hår, så nu jävlar är det ljust! Sedan vid 6 träffade vi farmor och pappa på Tiffany's på Götbacken. Jättemysigt var det där! Blev så glad att träffa min pappa, var så jävla längesen! Och han får mig alltid på bra humör.
Fick presentkort av Emilia på H&M, så där ska det shoppas imorgon! Sedan pengar av farmor och en skiiitsnygg klocka av pappa.

Äntligen är det lördag! Ska möta upp Filippa och Isabell imorgon klockan 12 så åker vi in till stan. Kanske ska jag köpa löshår, och sen om jag hittar något bra som jag kan ha på mig. Sen fixa min klocka hos pappas kompis på Drottninggatan. Sedan åker vi hem till mig i Orminge och käkar tacos, fixar oss tillsammans och dricker massor av vitt gott vin! Kanske kommer Anton och Billy och förar lite innan vi drar och tar en öl på Nazdrowje och sedan hookar vi upp med resten av boysen och drar in på Enotourage! ÅH så kul!!!


Jag och pappa! <3

Jag och farmor!

Fick en liten raket i min citronmarängtårta och så sjöng dem, usch jag hatar när man sjunger! haha

Morfar och mamma!

Mormor och morfar, så söta

Emilia!

Pappa visar mig och Alex en video på hans döttrar.

<3

Det gick utför för farmor på slutet haha

Pappa <3 Han berättade idag för mig hur stolt han var över mig. Han har aldrig ens sagt något liknande. Det betydde mycket för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0