Härliga måndag

Nej usch för måndagar. På ett sätt är det skönt med måndag, att man kommer tillbaka till rutiner och bort från ångest. Men ändå tråkigt, för nu är det 5 dagar kvar innan helg.
Jag har i alla fall haft en underbar helg. Fredags så åt jag som sagt middag med släkten. På lördagen var det utgång på Entourage med Isabell och Filippa och massa boys. Skit kul hade jag. Dansade hela kvällen och bara njöt!
Igår myste jag bara med älsklingen och sov.

Idag var det skola från 8:30-15.30. Hatar skolan på måndagar. Imorgon är det temadag i skolan, då ska vi lyssna på massa föreläsningar och sedan iväg på någon mässa. Jag längtar tills på fredag då blir det shopping med tjejorna <3

Efter skolan idag så åkte jag till mamma i Orminge. Jag, Alex och mamma åt tacos och kladdkaka och satt och pratade och hade mysigt. Älskar min familj, vi är så jäkla tajta och kan prata om allt<3

Nu har jag och älskling precis ätit fläskfilé och potatisgratäng. Han lagade den medans jag badade, älskar att han kan laga mat, så slipper man göra det själv.
Nu ska vi krypa ner under täcket och titta på film.

Anton, jag och Isabell

Tim, Martin, Isabell, jag, Anton och Putte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0