....

Ciao!
Har haft jätteirriterande huvudvärk hela dagen, den vägrar släppa. Får hoppas att jag mår bättre imorgon!
Nästan hela dagen tillbringades i Nacka Forum tillsammans med Hanna, mamma och Alex. Jag fick med mig lite smått och gott.
När jag kom hem så hade älskling lagat kycklingwok med ris, mums. Sedan gick vi ner och handla godis.
Snart ska vi krypa ner under täcket och titta på film och mysa.

Imorgon ska jag äta lunch på Lillplogen tillsammans med Issa och Filippa. Sedan åker jag och Filippa till Nacka Forum, får se om man har bättre tur imorgon att hitta en fin tunika eller något. 
Min och älsklings favvo, Half Baked. Allt man behöver här i livet.


Köpte en foundation och en concealer som jag letat överallt efter! Hittade den äntligen!


En puder/foundation borste.

En jättesöt ring!


Och mina jättehärliga brallor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0