Det luktar freedaaaag

Howdy partner!

Snacka om seg dag! Brukar inte vara så här trött, I don´t like it!
Spanska imorse halv nio, älskar min spanska lärare så den lektionen gick skitfort. Sedan engelska och lunch, sedan gick jag och Hanna hem. Skööönt. Men ändå är man så jäävla trött. Åkte hem till Filippa efter skolan och tog en liten snackis och en ciggis och gick sedan hem. Sen har jag ingen aning om vad jag har gjort, klockan är tydligen kvart i 6 nu? Happ.
Kristoffer är och gymmar, när han kommer hem ska han laga mat till mig och honom. Sen lär vi ju titta på film som vi alltid gör nu. Skönt, för jag somnar alltid så djupt till film.

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen, det är ju redan fredag imorgon!!!! Det var ju nyss helg och jag dansade ju nyss häcken av mig på Entourage?
Nästa vecka är det i alla fall loooov, så himla skönt och jävligt nödvändigt tycker jag.

Imorgon ska vi fira att det är helg, med shopping, mat och öl. Ska bli amaziiiing.


Här är en bild på mig, tagen nyss. Förstår ni hur jag känner mig?


Kommentarer
Postat av: filippa :D

hahaha underbar :D

2011-02-24 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0