<3

Härlig dag, förutom febern! Men det blir vad man gör det till!

Vaknade runt 8 och åkte in till stan vid 9 och mötte mamma och fick my money. Sedan åkte jag hem till Filippa, och väntade på att Issa skulle sluta på praktiken. Då gick vi ner och åt lunch på Lillplogen. Jag åt pasta&kyckling med grädde, champinjoner och parmesanost. Åhhh så gottis. Sen blev det Nacka Forum, igeeen. Shoppa shoppa shoppa.
Jag var ute efter ett par byxor. Hittade två par, 160 kr tsm. Heeelt sjukt. Och ett linne.
Efter åkte jag och köpte Ben&Jerry's (hahah tredje kvällen i rad) och halstabletter.

Nu ska jag och älskling titta på film och mysa. LOVE IT.

Imorgon ska jag åka till Orminge och träffa madre och titta på renoveringen, sedan åker jag med Issa och Filippa på en dansgrej. Antingen tittar jag på när dem tar dansklasser, eller så kanske jag är med. Beror på hur jag mår! Ska bli kul hur jag än gör!

Mina jeans som jag hittade på Weekday för 60:-, helt åååtrååligt.

Framifrån

Bakifrån

Mina lacklegging/skinnbrallor haha 99:-

Och Lady Gaga linnet! 75:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0