1 vecka kvar!

God morgon!
Längesedan jag bloggade, men har som sagt varit iväg till Vemdalen och dagen jag kom hem blev jag magsjuk. But Im back in action.
Har redan tagit en snabbdusch, klätt på mig, fixat håret, sminkat mig och nu är jag klar. 40 min för tidigt. Kul.

Igår träffade jag min pappa. Det kändes skit konstigt att träffa honom en vardag. Men jag var tvungen, för jag fixade mitt i.d kort igår. Pappas underskrift behövdes. Så det kommer om allra allra allra högst 10 dagar, men det händer typ aldrig, det tar oftast typ 3-4 dagar. Så det blir perfekt.
Idag blir det skola från 08:30-14:55, sedan ska jag nog åka till Orminge och träffa mamma. Får se om jag orkar, är så trött nu efter skolan!

Men men..ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0