onsdag

hej bloggen,
skön dag idag. Skola först, ganska slappt, ingen större fara.
Sen efter skolan åkte jag hem och fixa lite grejer.

Sen åkte jag till Mc´Donalds i Nacka och åt en snabb hamburgare med mamma, sen gick vi till polisen så fixa jag pass så snart kommer ett på posten. Sen gick vi direkt till Nacka Bollhall, eftersom jag hade träning. Har börjat på handbollen igen, känns jätte kul och bra. Tror min kropp behöver det, värsta benranglet.
Nu är jag hemma hos Kristoffer, men han har match just nu, så sitter helt ensam :(
Imorron måste jag till Ungdomsmottagningen, och fixa nya p-piller. Hoppas jag kommer ihåg, måste komma ihåg.
Tänker nog gå och lägga mig alldeles strax, skola imorron ju.

hare gött bloggläsare, puss och kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0