lördag

Gud vad skönt att man tog det lugnt igår, är helt utvilad idag.
Igår tog jag och mamma en fika i stan, hon ville att jag skulle prata ut, för hon märkte att det var något fel.
Så vi satt där och prata i hundra år. Sedan åkte vi och mötte upp Julia och handlade massa gotti.
Vi åkte hem och lagade fläskfilé, pomms och bea. Och drack cider till. Sen åkte vi hem till respektive pojkvänner.
Fast min kom dock aldrig hem så jag fick sova helt ensam :( men men ;)
Nu ska jag vänta på att Kristoffer kommer hem, sedan ska jag åka och sola med mamma. Tror vi åker till Hammarby Sjöstad, för där finns det bästa solariet tycker vi. Jag är redan väldigt brun från Italien men ska självklart bli brunare... ;)
Aja nu ska jag gå och äta frukost, sen ska jag sätta mig och slappa vid tvn ;)

Hare gött pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0