söndag


Jag vann igår, höhö.

Idag vaknade jag av att lilla Julia hoppade på mig, blev fett rädd. Hur fan kom hon i mitt hus liksom? Haha.
Vi chilla ett tag hemma hos mig, sen åkte vi o träffade Tony. Vi käka pizza, men jag var fett duktig jag tog en sallad !
Sen skjutsade han hem oss, och köpte cigg till mig.
När jag kom hem blev jag sååå sjukt sugen på glass, så jag åkte hem till Julia och hämtade min Ben&Jerry´s glass som stod i hennes frys. Crrrrrrravings eller vad.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, och går och grejjar i rum.
Ska snart hoppa in i duschen, måste raka benen, ser ju fan ut som chewbacca från star wars snart.

Imorron kommer kristoffer hem, så då stannar jag nog hemma från skolan, pallar inte gå i skolan när jag vet att han är hemma hos mig när jag jag inte har träffat han på typ 10 dagar..

men men, ska hoppa mot duschen nu, pöss
/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0