lugn lördag

Hade jättesvårt att somna igår, svårare än vanligt. Har mycket tankar i huvudet som snurrar omkring.
När jag äntligen hade somnat, runt 8, så hann jag sova runt en timme innan mobilen ringer.
Men det gjorde ingenting, det var bara Kristoffer, som hade hört nåt mer skit snack om oss. Orkar inte människor som blandar sig i och snackar massa skit för att förstöra.
Men som tur var kunde jag somna om, och sov ändå till 3. Jätteskönt.

Har bara slappat idag, tittar på film och duschat. Så himla tråkigt väder.
Ska snart käka med familjen, och sen ska jag ta med massa filmer och så ska jag åka hem till Julia och titta massa filmer med henne och käka massa godis. Mysigt !

men men, nu ska jag käka. Hare gött !

För dem som bryr sig så har en låt jag lyssnat på hela dagen, verkligen fastnat på hjärnan. Den är fan skön.
 
Sophia Somajo -  I-rony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0