sön/mån

Tjohej
När jag vaknade vid halv elva igår så gick jag och mötte Venita vid Hemmesta grillen och käka.
Sen kom Freddan, Tim och Tomm dit och käkade också.
Sen träffade jag och Freddan Nina, så drog vi till donken så kom Julia dit.
Vi gjorde inget spec, satt och pratade.
Sen drog jag hem till Kristoffer. Sen träffade jag Jeje, Tomm och Simone lite senare och gick och handlade godis.
Sen var jag mest med Lillpantzar och James hela kvällen. Sen gick jag och kristoffer och lade oss vid runt 10. skitskönt (:
Och nu har jag precis ätit frukost. Tina skjutsade hem mig runt halv 7 imorse.
Så nu har jag hunnit käka frukost, och snart ska jag hoppa in i duschen.
Jag måste göra mitt gymnasieval idag, och så ska jag skriva SO uppsats som egentligen skulle lämnas in i fredags.
Sedan när Kristoffer kommer hem från jobbet så åker jag hem till honom..
och imorron fyller lilla jag år ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0