söndag

Tjenamors,
är skit trött idag. Har för det mesta sovit, men annars har jag suttit framför tvn med Nina och Pantzar.
Har varit skit bakis idag, inge kul alls. Brukar inte vara så här.
Igår var det trevligt, jag och Kristoffer satt med Flottan, Pontus och Kim och drack lite öl och annat.
Sen drog vi hem till Raaba (stavning?) en snabbis, men drog ganska snabbt därifrån. Krippa drog på raggarfest med killarna, och jag drog hem till Roggy i Charlottendal, det var lite folk där. Var jättetrevligt. Sen drog jag hem till Kristoffer, och däckade på hans säng, sen väckte han mig när jag kom hem.

Nu har jag precis kommit hem, jag ska duscha och äta middag, sen åker jag tillbaka hem till Kristoffer. :)
Imorron blire skola, usch usch usch usch !

pöss / Linnéa


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-03 @ 16:52:51
Postat av: jag

Haha linnéa! Nu visar du normala bilder på mig på min bilddagbok för p, inte jävla efterblivna cp filmer, hahahaha! neeeej! fan va pinsamt, PUSSSS

2009-02-03 @ 16:53:47
URL: http://harliehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0