måndag

Godmorgon. Jag vaknade precis. Jag är ledig idag men ändå går jag upp så tidigt.
Men Pantzie väckte faktiskt mig, och nu kan jag inte somna om.
I helgen har jag varit med Kristoffer. I fredags var vi bara hemma hos mig och tog det lugnt.
Sen gick vi upp tidigt på lördagen och åkte in till stan. Vi gick runt och kollade på olika tattoo ställen.
Sen tatuerade Kristoffer sig på armen, det blev skit snyggt.
Sen åkte vi hem till honom och åt lasagne med hans mamma och Toppis.
Sen drog vi ut, först till Jeje, sen en snabbis till Villagatan, sen hamnade jag, Tomm, Krippa, Tommy och Jeje på Il Porto.
Vi satt där ett tag, sen åkte jag och Kristoffer hem.
 
Idag har jag som sagt studiedag, skit skönt, så nu är jag hemma hos Kristoffer, men han jobbar just nu så jag är ensam hemma hos honom.

men men, nu ska jag titta på tv. Pöss / Linnéa


Kristoffers tatuering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0