återblick 17 feb

Shit vad annorlunda det känns att vara ett år äldre. NOT
Det var så kul när man var liten och fylla år, men nu bryr man sig inte.
Nu är jag i alla fall 16, skönt att fylla så tidigt på året.
Fick en Hello Kitty sminkväska av Hanna och Issa, en parfym, (jag luktar tydligen äckligt) ett läppglans, och en bronzing brush, hur gulligt som helst!
Sen fick jag ett påslakan och en choklad kaka av Julia ( jag är en chokladälskare). Påslakanet var rosa och så stod det " Vill ha dig i mörket". Hihih, skit söt !:)
Sen fick jag pengar av mamma och mormor&morfar.
Och sen fick jag ett par stövlar, en lite längre svart kofta, jeans leggins, en sjal & en iPod sladd.
vi ska dra in till stan när vi har tid, så ska jag få köpa lite grejer jag behöver.

Sen efter stan drog jag till Gustavsberg C, till Vedugns, och träffade Alexandra, Nina och Jensan.
Vi tog en pommes och så fick jag en choklad av Jensan! wohooo, taaack söt! (som sagt: är man chokladälskare så är man). Sen drog jag hem till min älskling, och så sov vi :)

Hade en jättebra födelsedag, tack alla sötnosar ! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0