söndag

Tjenamors,
kom hem för en stund sen från Kristoffer. Sov där, fast han var inte där, men han ville att jag skulle sova där iaf, så slapp jag åka hem från Värmdö på natten. Kristoffer är i Skåne nu, på fotbollsträningsläger. Typ en vecka tror jag det var.

Igår började kvällen med grillning i Ösby träsk, med Emma, Elli och Hanna.
Sen kom Ajfen, och till efter en stund även Jim och Co.
Sen åkte jag och Flottan till Thaien, men drog efter en kvart upp till Raba en stund, men sen drog vi alla över till Krippe.
Där satt jag ett tag och hade trevligt, sen drog jag hem till Kristoffer och sov.

Nu ska jag åka till Nacka Forum med moderkaka och brushan. Vi ska fika och kolla i affärer.
Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt, köpa en Ben&Jerry´s Half Baked och bara softa.

Saknar redan min Kristoffer, men den här veckan går nog snabbt.


Nu ska vi till bussen,vi höres era sko knullar / Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0