torsdag 16/4

Tjänamors !
Idag kom jag och mamma på varför jag mått dåligt dem två sista dagarna.
Vi tror jag är allergisk  mot honung typ, om man nu kan vara det. Haha.
Men jag har inte fattat att det är honungen jag mår dåligt, så jag har hinkat i mig te& honung och sen mått skit dåligt..
Men nu fattar jag grejen, så inge mer honung för mig inte.

Idag har jag alltså druckit te&honung såklart, så jag har mått skit dåligt, så jag var tvungen att vara hemma idag.
Jag har legat framför tvn med te (UTAN HONUNG) och mackor.

igår var jag så jävla klantig, blir så sur på  mig själv. Jag och LillPantzar satt och rökte på hans balkong, och jag hade mjukisbyxor på mig, och självklart ska mobil helvetet flyga ner till grannen under -.-
Baksidan på mobilen och batteriet stanna kvar uppe på balkongen men själva mobilen fall ner och landa i en kruka på verandan under, och självklart åkte sim-kortet genom en springa så det simkortet lär man ju inte få se igen :/
Typ 5 gången jag har nytt nummer det här året, sååå typiskt mig.

Men snart kommer mamma hem med cigg och ett nytt comviq nummer till mig. Skriver det nya numret här senare..
Sen ska jag till Kristoffer som vanligt, för jag känner att jag mår bättre, och saknar min älsk redan liksom, så vägrar bara sitta hemma :P

Men nu ska jag börja göra i ordning mig lite halvt, skrivs senare, ciaaao / Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0