töntar

Kan inte alla bara lägga av med att överdriva och hitta på saker?
Jag skulle aldrig vara otrogen mot Kristoffer. Aldrig i hela mitt liv.
Så kan alla bara sluta hitta på massa grejer...?Som att jag sa till honom att jag var singel, fast han vet att jag är tsm med Krippa redan innan?
Eller att vi strula, fast vi inte gjorde det ? Utan han kramade om mig och försökte pussa mig, men jag vände kinden till?
Eller som att vi var "ensamma" ett tag, herregud han följde mig hem, så jag slapp gå helt själv genom skogen.
Herregud kan alla inte bara hålla käften om grejer ni inte vet...För ni förstör, jag tror inte ni förstår, men era påhittade grejer tynger ner både mig och Kristoffer...Som tur är så älskar Kristoffer mig så pass mycket, så han litar på  mig...Även fast det är svårt...eftersom typ halva Värmdö verkligen skapar helt dumma rykten...Blir så jävla trött...

Tror ni verkligen att jag skulle sitta där inför alla Kristoffers kompisar och för mina kompisar och sitta och strula med en kille? Jag var helt nykter, hade inte druckit EN enda droppe alkohol..Ni är så jävla patetiska..håll bara käften när ni hör saker, överdriv inte och skicka vidare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0