onsdag

Godmorgon, (:

Igår var det första skoldagen efter påsklovet, hyfsad skön dag.
Efter det åkte jag in till stan och mötte mamma, vi köpte chips&dip, nötter och cola.
För jag och Kristoffer hade film mys hela kvällen sen när jag kom hem till honom, mys :)
Efter jag och mamma hade handlat så köpte mamma cigg till mig, sen åkte vi till Medborgarplatsen och satte oss på en uteservering där, och jag drack en cola och mamma drack en öl i solen.
Sen åkte jag hem till Kristoffer och hade mys.

Idag gick jag ej till skolan, för jag mådde redan jätteilla igår, så blev det bara värre och värre, så imorse mådde jag illa som fan. Hoppas det går över snart asså.
Nu har jag ätit frukost här hemma hos familjen Pantzar, och ska nu gå och ta en morgoncigg..
Vi hörs, pussi / Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0