måndag

Tjänare gott folk.
Kom precis hem från Värmdö. Sitter med en kopp te&honung, känner lite obehag i halsen. Hoppas det blir bättre.
Ikväll var jag med Jensan. Vi satt i en soffa utomhos och satt och chillade. Sen mediterade vi i Grills, och stötte på Tim och Zaiga där. Sen åkte vi hemåt.
Har tagit det lugnt hela kvällen alltså.

Imorgon ska jag hem till Jensan, hon ska fixa till mitt äckliga fågelbo jag har på huvudet.
Hon ska färga det mörkare eftersom det typ är grönt, sedan ska hon klippa. Det kanske blir kort, vi får se om jag vågar eller inte.
Typ kanske lite så här, men fan vad jag måste vara modig om jag ska våga. hehe, men jag tycker det är fint, men jag får se hur det blir. Jensan får hjälpa mig också!

Nu ska jag i alla fall krypa under täcket och sätta på "Australia", har sett en bit på det, och den verkar OK.


Men god natt gott folk / Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0