lill lördag

God kväll era små pungluder,
idag har jag varit med Jensan. Vi åkte till Sköndal och var på chillkrök hos Felicia.
Var lite småfolk, mest fjortistöntar, så det var inte speciellt kul.
Sen drog vi till Gurra, och träffa Jim, Jack, Flottan och Mickan.
Vi åkte runt och glida lite i Jacks bil, sen skjutsade dem hem mig till Krisotffer.
Så nu sitter jag här, har druckit typ en liter vin, känner mig inte ens full. tråkigt -.-
Imorgon kommer Kristoffer hem, vi ska typ hyra film och äta godis och mysa tror jag.

Men nu ska jag gå och lägga mig, ska bli skönt...

Hörs imorron, / Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mysigt :)

2009-04-12 @ 01:02:42
URL: http://harliehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0