jag har så pass tråkigt, så jag tar en lista av Hanna

Äger du ett par blåa string? - nepp
Vem var den senaste du pussade? - värsta snyggingen, Kristoffer
Trivs du med det? - Såklart
Hur många killars telefonnummer har du på din mobil? - orkar inte räkna
Gillar du någon nu? - ja såklart
Vad gjorde du inatt? - myste med kristoffer
Vad brukar du göra innan du somnar? - Ligga och babbla med Kristoffer
Kan du prata med din mamma om allt? - jaa det kan jag nog
Hade du berättat för dina föräldrar om du blev gravid? - aah det tror jag. iaf mamma
Hade du blivit glad om din pojkvän friade till dig? - haha, ja jag hade inte exakt blivit arg

Choklad eller glass? -
Choklad!
Push-up eller t-shirt bh? - Pushup
Stövlar eller gymnastikskor? - stövlar
Klänning eller jeans? - jeans
Hemstad: - Stockholm
Hårfärg: - typ chokladbrunt


Tio saker om ditt liv
Har du någonsin vart kär? -
Ja, är det nu
Tror du på kärlek? - Jaa det är klart
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -
Japp
Har du någonsin krossat någons hjärta? - Aah tyvärr
Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? - Eh nej
Har du någonsin älskat någon utan att säga det? - Jaaa, men han fick reda på det sen
Har du någonsin haft en hemlig beundrare? - hur fan skulle jag veta :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaa

Tio saker - This or that
Kärlek eller pengar? -
kärlek
Vin eller öl? - öööl
Dag eller natt? - både och
One Night Stand eller förhållande? - förhållande
Cola eller Pepsi? - Cola ofc
Vild fest eller romantisk hemmakväll? - beror på humör
Färg foton eller svartvita? - ingen aning
Telefonkontakt eller face to face? - face to face ju
Bilddagboken eller MySpace? - inget av det

"Har du någonsin"
Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? -
haha har nog aldrig gjort det
Har du någonsin gjort något du ångrar? - måååånga gånger
Har du någonsin hoppat bungyjump? - Nej
Har du någonsin gjort slut? - Jaa
Har du någonsin önskat någon att göra sig illa? - jaaaa, mohaha
Har du någonsin gått på bio ensam? - hahah näj
Har du någonsin tyckt att världen suger? - haha många gånger








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0