har as tråkigt, så tar en lista av Hanna Montana igen

Ditt äldsta hångel? han var 23
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? bara en
Vad tycker du om kärlek? underbart.. när det går som det ska
När kramade du någon sist? idag
Kramade du någon speciell person? jaaa mammie :)
Har du svårt för att bli kär? jaa men inte när jag var nåt år yngre
När kysste/hånglade du med någon sist? idag
Är du singel? neej
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
japp
Playat? hehe det tror jag inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Haha jaa tyvärr
Gjort något riktigt dumt? OM jag har
Gjort något du verkligen ångrar? Händer ganska ofta
Varit nykter på nyårsafton? ja klart jag har
Åkt ambulans? mm
Gjort nåt olagligt? jaa det har jag
Blivit polisanmäld? nej faktiskt inte, :)
Fått din mamma att gråta? aah :(
Slagit ner någon?eh nej
Skämts över dina föräldrar? jaa när jag var mindre 
Skämts över dig själv? jaa, när jag var mindre
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa
Tar du droger? Neej
Dricker du? ja mer förut, nu är det bara lite smått ibland
Vad har du på dig när du sover? bara trosor
Vad hatar du verkligen? lögnare
Varit kär? jaa nu nu nu
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? neej, eller jag trodde inte jag hade nån chans, men tydligen hade jag det
Är du ensam nu? japp
Vill du gifta dig? ja tror det
Vill du ha barn? jaaaa klart

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta?
Kristoffer
Fick dig att gråta? En film? haha räknas kanske inte som person, så får väl bli Kristoffer :(
Du delade en cigg med? Anders, My och Nicke
Du gick på bio med? skolan? annars kommer jag inte ihåg
Skällde på dig? Kristoffer, haha


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? japp, till film
Kramat någon? japp
Pussat någon? yeppski
Köpt någonting? aah cola is the shiet
Sjungit? haha arå, sjunger hela tiden
Saknat någon? aaah


Kommentarer
Postat av: HANNA

INTE HANNA MONTANA jag blir ledsen :(

2009-04-22 @ 21:51:43
Postat av: Linnéa

Det är ju ditt favorit smeknamn :(

2009-04-23 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0